Skip to main content

Strateegi ja Tark Pere koostöö sai alguse 2021. aasta suvel. Society Web Solutions eestvedamisel oli eesmärgiks lisaks uue brändi ja kodulehega olla Googles rohkem nähtaval ning tulla otsingutes esile ehk meie keskendusime SEO teenusele.

Klient pöördus https://societywebsolutions.com/ poole vajades uut logo ja korraliku veebilehte, mis aitaks klientidel neid leida, teenustega tutvuda ja kursuseid lehelt osta.

Samm 1: Seniste tulemuste ja märksõnade analüüs

SEOVaatasime tarkpere.ee seniseid Google Analyticsi ja Google Search Console andmeid ning tegime kindlaks praeguse veebilehe märksõnade positsioonid otsingutulemustes. Struktureeritumate andmete kogumiseks valdkonna kohta tegime täpsed märksõnauuringud, kasutades SErankingut, Google’i märksõnade planeerijat ja teisi tööriistu. 

Põhjaliku märksõna analüüsi tulemusena leidsime parima strateegia, et kodulehe sõnastus vastaks teenusest huvituvate klientide otsingule. Saadud märksõnad võtsime aluseks järgmise sammu elluviimisel. 

Samm 2: SEO sisu loomine

SEO sisu loomise eesmärgiks ei ole mitte ainult potentsiaalset klienti informeerida ja harida, vaid aidata ka veebilehel ilmuda otsingumootori tulemustes heale positsioonile. 

Tark Pere veebilehe jaoks kirjutasime 2000 sõna SEO sisu. 

Samm 3: Kodulehe optimeerimine ehk lehesisene SEO

Kodulehekülje optimeerimine on protsess, mille eesmärgiks on tõsta nii külastajate kui ka otsingumootorite arusaamist lehest. Selle protsessi ja nii ka Tark Pere lehe puhul on lõppsihiks kiirem, parema kasutajamugavusega ja rohkemate külastajatega koduleht. 

Lehesisene SEO tähendab tööd veebilehel endal. Lehesisene SEO võib tähendada nii lehe sisu kui ka HTML-i lähtekoodi optimeerimist. Lisaks sellele hõlmab see osa SEO-st näiteks piltide alt teksti, lehe laadimisaja kiirendamist ja pealkirjade optimeerimist. 

Samm 4: Leheväline SEO ja backlingid 

Välised lingid ehk ka “tagasilingid” (inglise keeles backlinks) on lihtsalt öeldes lingid, mis viivad ühelt veebisaidilt teisele. Otsingumootorid kasutavad tagasilinke paremusjärjestuse analüüsis, sest kui üks veebisait viitab teisele, tähendab see, et nad usuvad lingitava sisu olulisusesse. Lingid on unikaalne võimalus kodulehele külastajaid saada ning oma tuntust ja usaldust kasvatada nii inimeste kui Google silmis. Viited kodulehtede vahel on justkui soovitused – mida rohkem on soovitusi, seda parem. 

Eesti parima kvaliteediskooriga viitajad on meediaväljaanded nagu Postimees, Delfi ja Äripäev. See tähendab, et üldjuhul on viidatavate linkide allikad väga sarnased ning konkurentide edastamiseks tuleb olla loov. Käesoleva kliendi puhul lisasime tema kodulehe aadressi erinevatesse sobilikesse foorumitesse ja kataloogidesse, kuhu saab oma postituse/info tasuta või kokkuleppel lisada.

Tulemused

Kõigi nelja sammu tulemusel on kodulehe SEO liikluse numbrid ilusti kasvanud ning saavutanud häid tulemusi konkurentsirohkes psühholoogiavaldkonnas. Töö on olnud ühekordne ning hilisemaid SEO toiminguid lehel pole tehtud. Samas ka 1,5 aastat hiljem teenib teenus kasu.

Kodulehe ja SEO tulemused:

  • Umbes 85% lehe liiklusest tuleb tänu SEO’le.
  • Võrreldes kodulehe valmis saamise ajaga on kodulehe SEO liiklus ise kasvanud 2,8x.
  • Iga kuu külastab Google kaudu kodulehte üle 300 inimese ning otsingutulemuste hulgas nähakse kodulehte 4000+ korral.
  • Klient on Google tulemuste TOP5 kõikide peamiste oluliste märksõnadega, näiteks:
    • Paariteraapia
    • Psühhoteraapia
    • Suhtenõustaja
    • Perenõustamine Tallinnas jt kliendi tegevus piirkonnaga seotud märksõnad
SEO külastuste kasv ajas ilma ühtegi muutust tegemata. 2021 lõpp vs 2023 kevad.

SEO külastuste kasv ajas ilma ühtegi muutust tegemata. 2021 lõpp vs 2023 kevad