Skip to main content

Kodulehe
analüüs

Tänapäeva infotehnoloogia ajastul on numbrid väga olulised. Igal kodulehe omanikul on vaja teada:

  • Kas koduleht müüb?
  • Kas kliendid leiavad kodulehe ja võtavad ühendust?
  • Kuidas koduleht veel paremaks muuta?

Need on küsimused, millele annab vastuse kodulehe analüüs. Kodulehe audit ja analüüs on hea tervisekontroll igas vanuses kodulehele.

Mis on kodulehe analüüs?

Kodulehti saab valmistada kahte moodi: kas loota oma kõhutunde ja arvamuse peale või tugineda testidele ning kontrollitavatele faktidele. Kõhutunne on ekslikult kallis lõbu, mida ettevõtja omale lubada ei saa. Kodulehe audit ning kodulehe analüüs on vajalikud selleks, et teada oma kodulehe tugevusi ja nõrkusi.

Kui soovid luua või uuendada kodulehte või teha internetireklaami, siis edu tagab läbimõeldud koduleht. Kui tahad vältida mõttetut raha kulutamist, siis tutvu meie teenustega tõhusaks kodulehe analüüsiks.

Meie veebilehe analüüs annab põhjaliku ülevaate veebilehe seisukorrast ning sisaldab ülevaadet ka konkurentsist ning turupotentsiaalist. Analüüsi tulemusel valmib ühtne statistiline dokument kogu info analüüsimiseks. Sealhulgas lisame omapoolsed järeldused koos soovitustega kodulehe arendamiseks. Nii saad hea ülevaate, kuidas sinu ootused ja eesmärgid kodulehe osas täituvad.

Mida kodulehe analüüs sisaldab?

Miks on kodulehe analüüsi vaja?

  • Tulemus pärast põhjaliku analüüsi tulemuste elluviimist:
  • Koduleht on kiirem ja kergemini leitav;
  • Külastajad saavad paremini aru sinu kodulehest ja pakutavast;
  • Külastajate rahulolu tõuseb ja kontaktide arv kasvab;
  • Kliendid tahavad sinu kodulehele tagasi tulla;
  • Saad palju paremaid müügitulemusi.

Meie kliendid

Tehniline analüüs

Kas su veebileht on tehniliselt korras?

Kodulehe tervisekontrolli esimene osa vaatab, et kõik esmased proovid oleksid korras. Tehniline korrasolek tagab kodulehe õige toimimise. Tihti on lehed vigased ja puudulikud ning need takistavad kasutajaid ostu sooritamast või päringut tegemast. Samuti on tehniline pool oluline otsingumootorite jaoks, kuna mõjutab positsiooni otsingutulemustes. Tehnilise analüüsi tulemus näitab kodulehe erinevate tehniliste valdkondade töökindlust külastajate vastuvõtmiseks.

Meie tehniline audit põhineb salajasel retseptil ning mitmetel testidel. Sealhulgas Google Pagespeed, Google Lighthouse, GTmetrix, Pingdom Tools, MOZ ja paljud teised. Loe tehnilise testimise ülevaadet, et tulemustest paremini aru saada.

Vastuse saad küsimustele:

  1. Kui hea on kodulehe tehniline seisukord?
  2. Kui hea on tehniline SEO otsingumootorite jaoks?
  3. Kui mugav on kodulehte kasutada?
  4. Kui kiire on koduleht?
  5. Kui turvaline on koduleht?
  6. Kui palju on kodulehe koodis vigu?

Hetkel pakume tehnilist auditit hinnaga 59€.

Kodulehe analüüs

Kodulehe analüüs on põhjalik tervisekontroll. Luubi all on iga lehekülg, tekst, statistiline näitaja ja külastajate käitumine. Kasutatavuse analüüs näitab, kuidas külastajaid kodulehel käituvad. Nii selgub kodulehe vastuvõetavus külastajatele: sisulehtede liiklus, tagasipõrke määr, kasutusmugavus, arusaadavus, lihtsus ja viitamine. Samuti tulevad esile murekohad ja võimalused arenguks.

Kodulehe audit kaasab mitmeid tööriistu, sealhulgas Google Analytics, Google Search Console ja Screaming Frog.

Vastuse saad küsimustele:

  • Millised veebilehe osad on katki ja ei tööta?
  • Kas lehtede loogika, struktuur ja sisu on korras?
  • Kui tõhusad on veebilehe erinevad osad ja lehed?
  • Kuidas inimesed kodulehele jõuavad ja kuidas käituvad?
  • Kas inimesed leiavad seda, mida otsivad?
  • Kuidas erinevatel turunduskanalitel läheb?
  • Kui palju on uusi ja korduvaid külastajaid?
  • Kas koduleht äratab külastajas usaldust?
  • Miks ja millal külastajad lahkuvad lehelt?
  • Kuidas kodulehte kasutajasõbralikumaks muuta?
  • Kuidas panna koduleht paremini müüma?

Märksõnade analüüs

Märksõnad on internetiliikluse ja ka sinu kodulehe niiditõmbajad. Ainuüksi Googles tehakse iga päev miljardeid otsinguid ning sa soovid, et just sinu teenused ja tooted üles leitakse. Märksõnade audit on oluline alus otsingumootoritele optimeerimisel ja tasulise reklaami ostmisel näiteks Google Ads kaudu. Samuti annab analüüs hea aluse leidmaks ideid valdkonnapõhise sisu kirjutamiseks ning tootearenduseks. Märksõnade analüüs avab uued võimalused ja arengupotentsiaali oma äri kasvatada.

Põhjaliku analüüsi on kaasatud mitmed tööriistad, sealhulgas Google Ads, Google Analytics, Google Search Console ja Screaming Frog.

Vastuse saad küsimustele:

  • Mida inimesed sinu tegevusvaldkonnas otsivad?
  • Milline on külastatavuse potensiaal tegevusvaldkonnas?
  • Kui hästi on sinu ettevõtte internetis leitav?
  • Milliste otsingusõnadega sind leitakse?
  • Mis positsioonil on sinu lehed otsingutulemustes?
  • Kuidas läheb otsingutulemustes konkurentidel?
  • Kuidas saavutada paremat tulemust Google otsingutulemustes?

Kõik ühes terviklik analüüs

Kõige parem on vaadata tervisekontrolli osasid tervikuna, et kõik võimalikud probleemid saaks leitud ja teadvustatud. Terviklik analüüs annab aluse selgele ja kergesti kasutatavale kodulehele. Heal kodulehel on kõrgem leitavus, kvaliteet ja usaldusväärsus, mis omakorda tõstab müüki.

Paketis sisaldub

  1. Tehniline analüüs;
  2. Kodulehe analüüs;
  3. Märksõnade analüüs;
  4. Terviklik analüüs ja soovitused.

Analüüsi raportis on kirjas üksikasjalikud nõuanded, mida järgides saad oma kodulehe paremini toimima panna.

1
Tehniline audit
2
Kodulehe audit
3
Märksõnade audit
4
Terviklik analüüs

Lisaväärtus sisu osas:

  • Tekstide ja üleskutsete analüüs;
  • Ostuteekonna analüüs ja toimivus;
  • Kodulehe tasuvuse (ROI) uuring;
  • Viitavate linkide ülevaade internetiakataloogides;
  • Oluliste lehtede parandusideed;
  • Kasutajakogemuse analüüs Hotjar ekraanivideote põhjal;
  • Päris kasutajate testid ja kommentaarid (kuni 5 inimest);
  • Soovitused kasutajakogemuse parandamiseks.
  • Kas koduleht täidab talle seatud eesmärke.

Tehnilise osa lisaväärtus:

  • Kuidas toimib koduleht erinevates seadmetes ja brauserites? Millised probleemid tekivad?
  • Millised sisulehed või pildid on liiga mahukad?
  • Kodulehe navigatsiooni ja ostuteekonna testimine;
  • Läbimõeldud ettepanekud funktsionaalsuse ja tehniliste elementide osas.

Kui palju maksab kodulehe audit?

Toimivus

Tehniline

Kiire test kontrollib veebilehe erinevaid tehnilisi näitajaid. Nii saad kindel olla, et kuskil “kaane all” midagi valesti ei ole.

59€

kasutatavus

Koduleht

Põhjalik tervisekontroll ja uuring. Luubi all on iga lehekülg, detail, tekst, statistiline näitaja ja külastaja käitumine kodulehel.

399 €

Nähtavus

Märksõnad

Kui tahad otsingumootorite kaudu kliente saada, siis on see audit sulle. Leiame tegevusala põhiselt õiged otsingusõnad.

299 €

Kõik ühes

Analüüs

Terviklik kontroll ei jäta midagi tähelepanuta. Lisaks kolmele auditile paneme rõhku analüüsile ja soovituste tegemisele.

al. 999 €

Kui soovid analüüsi tulemused ka ellu viia loe lähemalt teenustest: Kodulehe hooldus/SEO/Kodulehe tegemine. Kuna tehnoloogiad ja ka sinu koduleht on pidevas muutumises pole audit kindlasti mitte ühekordne tervisekontroll, vaid protsess mida tuleb regulaarselt jälgida.

Hinnad kehtivad kuni 250 leheküljeliste veebilehtede puhul. Erilahenduste puhul võtke ühendust ja räägime läbi.

Vaata veel

Telli analüüs ja muuda oma koduleht paremaks

  • Vali sobiv pakett
  •  

Lisainfo ja konsultatsioon

Teenused sinu veebilehele

1
2
3
4
5