Skip to main content

SISULOOME

Kõneta oma sihtgruppi läbi sisuturunduse

TutvustusHinnad

See ja järgmine lause peavad su tähelepanu köitma, et sa edasi loeksid.

Mul on nüüd 15 sekundit aega, et äratada antud teksti lugejas huvi. 

Ja mis parata, keskmiselt 55% lugejatest on selle lauseni jõudes juba lehelt lahkunud.

Kuidas äratada huvi, et külastaja kohe ei lahkuks? Mida selleks tegema peab?

Sellelt lehelt leiad kasulikku lugemist ja vähetuntud viise, mis on kümnetele meie klientidele edu toonud.

Põhiline element veebilehe juures on selle sisu, sõnum. Lugejate tähelepanu haaramine esimesest reast alates on aga vaid sisuloome jäämäe tipp. Sisuloome võib endas hõlmata märksõnauuringut, strateegia paikapanemist ja teksti kirjutamist sisukirjutaja poolt. Samuti vajavad tähelepanu pealkirjade optimeerimine, sidusus, ülesehitus palju muudki.

Mis on kodulehe sisu?

Veebilehe sisu on see osa kodulehest, mille alusel külastaja oma otsuse teeb. See sisaldab teksti, sealhulgas pealkirjasid, aga ka pilte, videosid ning isegi heli. 

Sisuloomes pööratakse enim tähelepanu just tekstilisele sisule. Teksti lugeja on see, kes näitab huvi toote, teenuse või ettevõtte vastu ning on seeläbi ka potentsiaalne klient. Tekst veebilehel võib olla:

  • esileht, 
  • toote või teenuse kirjeldus, 
  • blogipostitus, 
  • juhend, 
  • korduma kippuvad küsimused, 
  • intervjuu, 
  • reklaamtrükis, 
  • nimekiri, 
  • viktoriin või küsitlus.

Sisuloome piiriks on vaid ideede rohkus. 

Tekstid on kohandatud vastavalt kahele elemendile – ettevõtte eesmärkidele ja sihtgrupile. Need määravad ära nii sisu tüübi kui ka olemuse. Tekstiline sisu peaks aitama lahendada sihtgrupi probleeme, tegema sihtgrupi elu lihtsamaks ja paremaks ning seda kõike ettevõtte poolt pakutavaid lahendusi või tooteid tutvustades. 

Soovin kodulehele sisu

Kodulehe sisu loomine

Meie teenuseid usaldavad

Kõik kliendid

Sisuturundus

Sisuturundus on reklaamteksti vorm, mis sarnaneb ajakirjandusartikliga. Sisuturunduse planeerimine ei tähenda mitte ainult regulaarset sisu loomist, vaid ka selle õigeaegset avaldamist ja sihtrühmale edastamist. Sisuturundusel on konkreetne eesmärk – kasutajaskonna suurendamine ja selle läbi müügi kasvatamine. Sisuturundus on valdkond, mis ühendab omavahel klassikalise veebilehe sisu ja turunduse. Sisuturunduse strateegiaid on erinevad ja see võib kasutada nii ajakirjanduse, müügi, sotsiaalmeedia, SEO kui ka mõjutajaturunduse meetodeid. Sellist sisu avaldatakse tavaliselt erienvates kanalites ehk seal, kus sihtgrupp liigub.

Soovin sisuturundust

Sisuturunduse planeerimine

Copywriting

Copywriting on veenvate turundus- ja reklaammaterjalide kirjutamine. Copy tekstide eesmärgiks on mõjutamine – motiveerida inimesi ostma, aega kokku leppima, broneeringut tegema, meililisti või uudiskirjaga liituma, lingile vajutama või konsultatsioonile registreerima. Copywriteri poolt loodu võib olla kirjalik materjal, mida avaldatakse kas veebis või trükis, aga ka näiteks video tekst või raadioreklaam. Copyks on hüüdlause, e-kiri, reklaam, müügimaterjal ning muu turundusliku eesmärgiga sisu. Kodulehe copywriting tähendab näiteks maandumislehe teksti kirjutamist tehingu sooritamise eesmärgiga.

Soovin copywritingut

Ostukutse näide

SEO sisuloome

SEO sisuloome eesmärgiks on luua sisu, mis aitaks veebilehel ilmuda otsingumootorites heale positsioonile. Seega toetub veebilehe SEO sisu märksõnade analüüsile ning keskendub analüüsist saadud enimotsitavate ja seonduvate terminite kasutamisele tekstides. Siinkohal mängib rolli nii pealkirjade sõnastus, märksõnade rohkus ja nende asukoht, teksti pikkus ning struktureeritus. Loe täpsemalt, kuidas kirjutada SEO tekste.

Mida edasi sisuloome valdkond areneb, seda rohkem on hakatud eristama SEO sisu kirjutamist, copywritingut ja SEO copywritingut. Kui SEO sisukirjutaja peamine eesmärk on meeldida otsingumootoritele ning läbi erinevate meetodite abil tuua veebilehele orgaanilist liiklust, siis copywriteri töö on meeldida tarbijale ning peamine eesmärk on muuta veebilehe külastaja kliendiks. SEO copywriter ühendab need kaks – märksõnadele optimeeritud sisu loomine, mis on mõeldud meeldima nii inimkasutajale kui ka otsingumootori algoritmidele. SEO copywriting on kirjutamine, millest saab aru Google, aga samal ajal sisaldab sisu, mida inimesed soovivad lugeda, linkida, jagada ning mis kõige olulisem – kutsub ostma.

TutvustusSoovin SEO sisuloomet

SEO tekstide kirjutamise tarkvara

Soovid hea sisu abil uusi kliente leida?

Küsi sisuloome hinnapakkumist

Sisuloome teenuse hind

Sisuloome teenuse raames saame Sind toetada paljude tekstide kirjutamisel. Meie põhirõhk on kodulehe sisu kirjutamisel SEO võtmes. Lisaks sellele pakume copywrite, sisuturundust, sotsiaalmeedia sisuloomet, e-postiturundust, blogipostitusi ning palju muud. 

  1. Kodulehe sisu ja blogipostitused alates 0,06 €/sõna.
  2. SEO tekstide hinnad alates 0,09 €/sõna.
  3. Sotsiaalmeedia sisu alates 30 €/postitus.

Meie poolt pakutav sisuloome teenus on paindlik, kohandudes vajaduste, soovide ning sihtgrupi järgi. Meie meeskonda kuuluvad nii SEO suunitlusega kirjutajad, sisuloojad kui ka kogemustega copywriterid. Samuti saame aidata veebilehtede tõlkimistega erinevatesse keeltesse. Võta meiega ühendust ning leiame paneme üheskoos sinu kodulehe särama.

Küsi pakkumist  ⇩ 

Küsi pakkumist  ⇩ 

Küsi pakkumist  ⇩ 

  •  

Võta ühendust

  1. Täida ära päringuvorm või broneeri tasuta 15 min konsultatsioon
  2. Räägi oma vajadustest ja eesmärkidest, lisa kindlasti ka olemasoleva kodulehe aadress
  3. Tutvume valdkonnaga ning teeme pakkumise
  4. Loome ja postitame kinnitatud sisu
  5. Oleme alati olemas ja anname nõu

Lisainfo

Kerli Epro
kerli@strateeg.ee
 5482 1450