Skip to main content

Teeme koostööd eri valdkondadega ja see on üks peamisi põhjusi, miks armastame oma tööd – iga päev ning iga klient on erinev, tänu millele õpime ja kasvame ka ise üha rohkem.

Täna kirjutame Pärnu lähedal tegutseva mahepõllumajandustalu eduloost, täpsemalt Segasumma Talust.  Nende peamine tegevusala on füüsalite müük ja kasvatamine. Kuni tänase päevani on nad Eesti suurimad füüsalite kasvajatad ja turundajad. Strateegi ja Segasumma Talu koostöö algas juba aastal 2017. Toona tuli värskel Segasumma Talu peremehel Eesti mõttes pigem hullumeelne idee hakata Eestis esimesena füüsaleid kasvatama ning ta vajas kodulehte.

 

Probleem: veebileht on liiga üksluine

 

Oleme ettevõtmise esimestest päevadest projektiga kaasas olnud ning vastutanud kõige eest, mis seondub kodulehega. Sealt edasi oleme iga aasta enne hooaega lehega üheskoos tegelenud ja mõne uue funktsionaalsuse juurde toonud. Nii on läbi aastate lisandunud e-pood, SEO ning kevadel taimede koju tellimise võimalus, et ise füüsaleid kasvatada.

Seega ajas on arenenud kõik – talu, koduleht, teenused. Kui esimesel kahel tegevusaastal külastas Segasumma kodulehte kokku 7000 inimest, siis kahel eelmisel aastal oli see number juba 30 000 ja enam. SEO osas sai koostöös kliendiga 2019. aastal kirjutatud üks pikk ja põhjalik füüsaleid tutvustav SEO postitus, mida iga aasta natuke täiendame. Tulemused on olnud ootuspärased ja leht on juba aastaid pea kõike füüsaleid puudutavaga TOP1, edestades ka suuri meediaväljaandeid.

Segasumme külastuste võrdlus – 2020 vs 2021

Tulemused

Aastate lõikes SEO külastuste kasv:

  • 2018 – 220 külastust
  • 2019 – 980 külastust (SEO algus)
  • 2020 – 4200 külastust
  • 2021 – 8600 külastust
Väga tihti on SEO külastustest 40-70% brändiotsing ja pole SEO tööde võit. Segasumma puhul on ainult 4% brändiotsing ehk kõik on SEO saavutus.
2020. aasta keskel pakkusime kliendile võimalust juba tuhandetesse ulatuvaid füüsalihuvilisi paremini kinni püüda ning uudiskirja vorm kodulehele lisada. Tänaseks päevaks on meeldetuletustega liitunud üle 500 inimese ja tegemist on ühe olulise turunduskanaliga, kus klient saab huvilisi teavitada taimede või füüsalite müügile tulekust.
Kodulehe arenduse osas oleme läbi aastate jälginud klientide käitumist lehel ning nende andmete abil on pidevalt parandatud kodulehe kasutajakogemust ja lihtsustatud ostuprotsessi.

 

Soovitus: keskendu rohkem värvidele

 

Värvid on väga oluline osa brändist ja esmamuljest! Kodulehe või logo värvide alustamisel peab esialgu mõtlema, milline värvitoon sulle endale meeldib. Sealhulgas tuleb arvesse võtta värvipsühholoogia aluseid – iga värviga seonduvad inimestel ühed ja samad emotsioonid:

  • sinine – usaldusväärsus, rahu, enesekindlus;
  • punane – energia, võim, kiirus, sihikindlus;
  • roheline – kasv, loodus, tasakaal, turvalisus.

Seega Strateegi loodud kodulehe või logo värvikasutus on teadlik valik emotsiooni edasi andmiseks. Teine oluline valdkond on värvitoonid ja nende kombinatsioonid – tugeva põhitoonina kasutatakse tänapäeval nuppude jaoks ainult punast, teised toonid on tihti tuhmimad. Põhivärvi valimisel tuleb sinna juurde sobivad värvid, milleks on kaks peamist viisi. Toome näite sinise värvi puhul.

  • Analoogsed toonid – kasutatakse peatoonist heledamaid ja tumedamaid, sinakaid toone.
  • Vastanduvad toonid – värviratta peal tuleb valida teineteisele vastanduvad toonid. Paletton.com lehel saab lihtsalt oma peavärvi järgi genereerida sobivad vastandtoonid. Tumesinise puhul on selleks näiteks kollakad ja rohekad toonid.

Tagasiside

Nagu mainisime, siis meie koostöö kliendiga algas juba mitu aastat tagasi. Muide, Segasumma Talu peremees Tanis Kulp jättis meile hiljuti ka tagasiside: “Vallo analüüs ja soovitused on kõvasti aidanud parandada kodulehe leitavust ja kasutajakogemust. See kajastub ka liikluses ning kodulehe kaudu tulevate tellimuste arvus. Aastate lõikes on tulemused järjepidevalt kasvanud. Vallo mõtleb kaasa ja pakub häid lahendusi. Soovitan!”

 

Hoia Strateeg.ee tegemistel silma peal ka Facebookis ja LinkedIn-is.