Abimees24 OÜ ja Strateegi vaheline koostöö algas 2019. aasta detsmebris. Olime abiks kodulehe valmistamisel, sest senini neil koduleht puudus.
Kliendi eesmärk oli luua koduleht, mis ka Googles välja tuleks ning tooks päringuid
Samm 1: Märksõnade analüüs
Tõhusa strateegia loomiseks uue kodulehe valmistamiseks viisime läbi märksõnade analüüsi.
Kasutades märksõnade analüüsi tööriistu ja vaatlust tegime kindlaks konkurentide veebilehe märksõnad ning positsioonid otsingutulemustes. Tõepõhisemate andmete kogumiseks valdkonna kohta tegime täpsed märksõnauuringud, kasutades SErankingut, Google’i märksõnade planeerijat ja teisi tööriistu.
Leidsime kliendile teenustega sobivad märksõnad iga nende poolt pakutava teenuse kohta. Saadud märksõnad võtsime aluseks järgmise sammu elluviimisel.
Samm 2: SEO sisu loomine
SEO sisuloome eesmärgiks on luua sisu, mis aitaks veebilehel jõuda otsingumootorites headele positsioonidele. Seega toetub veebilehe SEO tekst märksõnade analüüsile ning keskendub analüüsist saadud enimotsitavate ja seonduvate terminite kasutamisele tekstides.
Samm 3: Kodulehe tegemine
Abimees24 OÜ kodulehe puhul saime ise oma ideed käiku lasta ja WordPressi põhjal valmis hea lihtsa disainiga leht. Lisasime veebilehele otsingumootoritele optimeeritud tekstid ja kliendi poolt antud pildid.
Kodulehe tegemisel võtsime ette ka konversioonidele optimeerimise. Konversioonide optimeerimine sisaldab endas mitmeid tegevusi ning selle peamiseks eesmärgiks on äratada huvi, tõsta kasutajamugavust ja lihtsustada kliendi teekonda.
Samm 4: Kodulehe optimeerimine ehk lehesisene SEO
Kodulehekülje optimeerimine on protsess, mille eesmärgiks on tõsta külastajate ja otsingumootorite arusaamist lehest. Veebilehe optimeerimise käigus rakendame erinevaid optimeerimise tehnikaid, mis tagavad veebisaidi kvaliteedi parandamise ning liikluse ja konversioonide suurendamise. Seega, kui Abimees24 OÜ koduleht sai loodud lähtudes külastusmugavusest, muutsime selle võimalikult lihtsaks ja arusaadavaks ka otsingumootoritele lehesisese SEO abil. See tegevus aitab muuta veebilehe otsingumootoris võimalikult nähtavaks ning juhtida sinna toodetest või teenustest huvitatud külastajaid.
Lehesisene SEO tähendab tööd veebilehel endal. Lehesisene SEO võib tähendada nii lehe sisu kui ka HTML-i lähtekoodi optimeerimist. Lisaks sellele hõlmab see osa SEO-st näiteks piltide alt teksti, lehe laadimisaja kiirendamist ja pealkirjade optimeerimist.
Tulemused
Kodulehe loomine ning selle SEO-sõbralikuks tõi endaga kaasa mitmeid positiivseid tulemusi:
- Läbi aegade on 63% liiklust kodulehele tulnud tänu SEOle, 13% läbi kliendi sotsiaalmeedia postituste.
- Ilma ühegi hilisema panuseta on SEO liiklus kasvanud 2020 vs 2021 võrdluses 148% ehk 2,5x.
- SEO tulemused muutuvad ka praegu, 3 aastat hiljem. 2022 juulis on koduleht TOP3 enamus valdkonnapõhiste märksõnadega.
Tagasiside
Vallo loodud kodulehekülg on viinud minu ettevõtte paljude klientidega kokku. Võtmekohal on õiged märksõnad Google otsingus. Suur aitäh professionaalse panustamise eest!
Allan Jallai – juhatuse liige