Skip to main content

Tekst ja pildid on loodud tehisintellekti ehk AI poolt. Tekst on avaldatud muutmata kujul ning projekti eesmärk on näidata AI sisuloome võimekust eesti keeles.

Praegu on uskumatu aeg ettevõtjaks olemiseks. Kuna internet on meie käeulatuses, on võimalused lõputud. Ettevõtjatele, kes soovivad luua oma äri ja kaubamärki, ei ole maailm kunagi varem olnud nii kättesaadav.

Selles artiklis saate teada seitse nõuannet, kuidas optimeerida oma veebisaiti ja kuidas seda internetis teha. Kuid enne kui alustame, räägime kiiresti sellest, miks veebilehed vajavad optimeerimist.

Miks on veebisaidi optimeerimine oluline?

6 ekspertide nõuannet veebisaidi optimeerimiseks ja kuidas seda teha

AI pilt “Checklist on paper next to a lemur”

SEO on üks neist märksõnadest, mis tundub, et esineb igas äriteemalises vestluses. See tähendab Search Engine Optimization (otsingumootori optimeerimine) ja kujutab endast teie veebisaidi parandamise protsessi, et see oleks otsingumootorite tulemuste lehekülgedel (SERPs) kõrgemal kohal.

Hästi optimeeritud veebisaidi olemasolu võib teie äri kas teha või murda. Kui te ei saa oma veebisaidile õigeid kliente, siis on teie äri tõenäoliselt hukule määratud. Kui aga suudate oma veebisaidi otsingumootori tulemuste lehekülgedel hästi järjestada, võite potentsiaalselt rüübata täiesti uusi kliente. Seetõttu on SEO üks kõige olulisemaid tegureid teie ettevõtte edule.

Veebilehe optimeerimine konversioonide suurendamiseks

Parim viis oma veebimüügi suurendamiseks on konversioonide parandamine. Teie konversioonid on tegevused, mida inimesed teevad teie veebisaidil pärast seda, kui nad on teie veebisaidile tulnud. Neid tegevusi saate mõõta, vaadates müügimahtu, konversioone või külastuste arvu – olenevalt teie ettevõttest.

Sõltuvalt teie ettevõttest võib teie ideaalne müügi arv olla kuskil ühe ja kahe vahel. Kui aga soovite neid numbreid suurendada, peate oma veebisaiti optimeerima, et see muudaks rohkem külastajaid klientideks.

Mitmed erinevad elemendid võivad mõjutada teie veebisaidi konversioone, näiteks teie veebisaidi konversioonimäär, teie maandumisleht ja CTA-de paigutus.

Et parandada oma veebisaidi konversioonimäära, peaksite kõigepealt vaatama oma veebisaidi kasutatavust ja kasutatavuse testimist. Sealt edasi soovite keskenduda oma veebisaidi konversioonikordaja optimeerimisele (CRO).

Veebisaidi konversioonimäära parandamiseks on mitu erinevat võimalust. Vaatleme kolme kõige levinumat strateegiat.

Veebilehe optimeerimine, et suurendada brändi tuntust

Teie veebisaidi olemasolu internetis on tegelikult alles algus teie veebiturundusstrateegias. Selleks, et tõeliselt suurendada tuntust ja kasvu, peate mõtlema ka oma turunduse peale väljaspool kontorit. See tähendab, et teete tööd selle nimel, et teie kaubamärk jõuaks teie sihtrühma ette ka muul viisil kui ainult veebis: sotsiaalmeedias, e-posti teel ja mujal.

Veebilehe optimeerimine, et suurendada liiklust

Internet on põhjalikult muutnud seda, kuidas me üksteisega ühendust võtame. Traditsiooniline meedia, nagu televisioon ja raadio, on tänapäeval aeglaselt kaotanud oma tähtsust, kuid internetil on veel pikk tee minna, enne kui võib öelda, et see asendab need täielikult.

Siiski on internet praegu olulisem kui kunagi varem. Selle kaudu saame teavet toodete, teenuste ja kaubamärkide kohta ning suhtleme üksteisega – nii heas kui halvas mõttes.

Interneti kasutamine oma peamise turunduskanalina toob peaaegu kindlasti edu. Kuid on oluline mõista, et turundamine on midagi enamat kui ainult teie veebisait.

Veebilehe optimeerimine, et vähendada tagasilöögimäära

Kõige olulisem tegur, millele saate oma veebisaidi konversioonide parandamiseks keskenduda, on põrkepöörete arvu vähendamine. Eelkõige peate keskenduma nende külastajate arvu vähendamisele, kes enne lahkumist teie veebisaidilt põrkuvad.

Kui suudate vähendada nende külastajate arvu, kes oma veebisaidilt lahkuvad, saate suurendada nende poolt genereeritud müügi ja konversioonide arvu.

Selleks, et vähendada hüppemäära, peate astuma samme tagamaks, et teie veebisait hoiab külastajaid kinni. Teie veebisaidil peaks olema selge eesmärk, hästi kujundatud kujundus, palju kasulikku teavet ja palju üleskutseid tegevusele.

Samuti peate tagama, et teie veebisaidil oleks lihtne navigeerida ja et külastajatel ei oleks raske leida teed. Kui see on nii, on nad kiiresti pettunud ja lahkuvad.

Veebilehe optimeerimine investeeringutasuvuse suurendamiseks

Parim viis oma investeeringu tasuvuse suurendamiseks on suurendada investeeringu tasuvust. Lihtsustatult öeldes tähendab see, et rohkematest teie külastajatest saavad kliendid.

Oluline on meeles pidada, et teie ROI suurendamine ei tähenda ainult internetis saadavate müügitehingute arvu. See puudutab ka tulusid, mida te teenite väljaspool internetti, ja tulusid, mida te teenite muul viisil, millel ei ole midagi pistmist veebimüügiga.

Kokkuvõte

Veebilehe optimeerimine on protsess, mille käigus parandate oma veebilehte nii, et see oleks otsingumootorite tulemuste lehekülgedel (SERP) kõrgemal kohal. SEO on professionaalse veebiturunduse oluline osa ning see võib mõjutada nii teie veebisaidi külastatavuse kvantiteeti kui ka kvaliteeti.

Veebilehe optimeerimine võib aidata teie ettevõttel kasvada, suurendades liiklust, muutes rohkem külastajaid klientideks ja optimeerides teie veebilehte paremate äritulemuste saavutamiseks.