Tähelepanu! Tekst ja pildid on loodud tehisintellekti ehk AI poolt. Praegune versioon on loodud 09.2024 kasutades tasuta tööriistu Claude 3.5 ja Microsoft Copilot. Lehe lõpus olev esialgne versioon on loodud enne ChatGPT tulekut 12.2021 Writesonic poolt ja pildid Dall-E 2.
Tekst on avaldatud muutmata kujul ning projekti eesmärk on näidata AI sisuloome võimekust eesti keeles. Ning nagu näha, toob see kodulehele liiklust, kuna oled siin. Kui vajad aga päris inimestelt turundusega abi siis võta meiega ühendust.
Sotsiaalmeedia turundus on väikeettevõtete jaoks hädavajalik, kuid sellega kaasnevad ka omad väljakutsed. Selles postituses käsitleme kümmet levinud viga, mida väikeettevõtted sotsiaalmeedia turunduses teevad, ning anname nõu, kuidas neid vältida ja oma turundusstrateegiaid tõhustada.
Miks sotsiaalmeedia turundus on väikeettevõtete jaoks oluline
Sotsiaalmeedia turundus on väikeettevõtete jaoks ülioluline, sest see võimaldab neil konkureerida suuremate ettevõtetega võrdsetel alustel. See pakub kulutõhusat viisi jõuda laia publikuni, suurendada brändi tuntust ja luua otsene side potentsiaalsete klientidega. Sotsiaalmeedia platvormid nagu Facebook, Instagram ja LinkedIn võimaldavad väikeettevõtetel täpselt sihtida oma sihtrühma, kasutades demograafilisi andmeid ja huvide põhist suunamist. Näiteks võib kohalik pagariäri kasutada Instagrami, et jagada ahvatlevaid pilte oma toodetest ja jõuda kohalike magusasõpradeni. Lisaks võimaldab sotsiaalmeedia koguda väärtuslikku tagasisidet ja luua lojaalseid kliendisuhteid. Uuringud näitavad, et tarbijad eelistavad üha enam brände, mis on sotsiaalmeedias aktiivsed ja suhtlevad oma jälgijatega.
Milliseid sotsiaalseid platvorme peaksite kasutama?
Õigete sotsiaalmeedia platvormide valimine on väikeettevõtte eduka turunduse võti. Valik sõltub suuresti teie sihtrühmast, tööstusharust ja ressurssidest. Facebook on endiselt populaarseim platvorm, sobides hästi laiale valikule ettevõtetele tänu oma mitmekülgsetele reklaamivõimalustele. Instagram on ideaalne visuaalselt atraktiivsete toodete või teenuste jaoks, eriti kui teie sihtrühm on noorem. LinkedIn on asendamatu B2B-ettevõtetele ja professionaalsetele teenustele. Twitter sobib hästi kiireks kliendisuhtluseks ja uudiste jagamiseks. TikTok on kiiresti kasvav platvorm, mis sobib eriti hästi noorema publikuni jõudmiseks läbi loomingulise videosisu. Pinterest võib olla väärtuslik platvorm disaini-, moe- või käsitööettevõtetele. Oluline on keskenduda alguses 2-3 platvormile, mis sobivad teie ettevõttele kõige paremini, ja teha neid hästi, selle asemel et püüda olla kõikjal korraga.
Kuidas olla edukas sotsiaalmeedia turunduses
Edukaks sotsiaalmeedia turunduseks on vaja strateegiat, järjepidevust ja autentsust. Alustage selge eesmärgi seadmisega – kas soovite suurendada brändi tuntust, genereerida müügiliide või parandada kliendisuhteid? Seejärel looge sisukalender, mis aitab teil järjepidevalt postitada. Kvaliteetne ja väärtuslik sisu on võtmetähtsusega – jagage nõuandeid, harivat infot või meelelahutuslikku materjali, mis resoneerub teie sihtrühmaga. Näiteks võib raamatupidamisfirma jagada maksunõuandeid või selgitada keerulisi finantskontseptsioone lihtsas keeles. Kasutage visuaale – pilte, videoid, infograafikuid – et muuta oma sisu atraktiivsemaks. Suhelge aktiivselt oma jälgijatega, vastates kommentaaridele ja sõnumitele kiiresti. Kasutage hashtag’e targalt, et suurendada oma sisu leitavust. Analüüsige regulaarselt oma tulemusi ja kohandage strateegiat vastavalt. Pidage meeles, et sotsiaalmeedia edu ei tule üleöö – see nõuab aega ja kannatlikkust.
Ärge lõigake videoturunduse puhul nurkadest
Videoturundus on üha olulisem sotsiaalmeedia strateegia osa, kuid paljud väikeettevõtted teevad vea, püüdes säästa aega ja raha, lõigates kvaliteedist. Madala kvaliteediga videod võivad teie brändi mainet kahjustada. Investeerige korralikku varustusesse – hea kaamera, mikrofon ja valgustus on hädavajalikud. Õppige põhilisi videotöötluse oskusi või kaaluge professionaali palkamist. Keskenduge sisu kvaliteedile – looge väärtuslikku ja kaasahaaravat sisu, mis lahendab teie sihtrühma probleeme või vastab nende küsimustele. Näiteks võib kosmeetikaettevõte luua meigitutoriale või nahahoolduse nõuandeid. Kasutage erinevaid videoformaate – lühikesed klipid Instagrami lugudeks, pikemad YouTube’i videod, otseülekanded Facebookis. Optimeerige oma videod mobiiliseadmetele, kuna suur osa vaatajaid kasutab nutitelefone. Ärge unustage lisada üleskutset tegevusele ja asjakohaseid hashtag’e, et suurendada oma videote levikut ja mõju.
Ärge usaldage pimesi kolmandate osapoolte hinnanguid ja kommentaare
Kuigi klientide tagasiside ja arvustused on väärtuslikud, on oluline mitte usaldada pimesi kõiki kolmandate osapoolte hinnanguid ja kommentaare. Mõned arvustused võivad olla võltsitud konkurentide või pahatahtlike isikute poolt. Seetõttu on oluline jälgida ja modereerida aktiivselt oma sotsiaalmeedia kanaleid. Kontrollige kahtlaste arvustuste allikaid ja autentsust. Näiteks, kui näete järsku suurt hulka negatiivseid kommentaare, uurige nende päritolu. Kasutage tööriistu nagu Google Alerts, et jälgida oma brändi mainimisi veebis. Reageerige professionaalselt nii positiivsele kui ka negatiivsele tagasisidele. Kui leiate ebaõiglase või vale informatsiooni, adresseerige seda avalikult ja viisakalt. Julgustage oma tõelisi kliente jätma ausaid arvustusi. Pidage meeles, et mõned negatiivsed kommentaarid võivad olla ka väärtuslikud, andes teile võimaluse näidata oma klienditeeninduse kvaliteeti ja parandada oma tooteid või teenuseid.
Vajad abi digimaailmas täis roboteid?
Meie teenuseid usaldavad
Ärge toetuge liialt automatiseerimisele
Automatiseerimine võib olla võimas tööriist sotsiaalmeedia turunduses, kuid sellele liigne toetumine võib kahjustada teie brändi autentsust ja suhtlust jälgijatega. Kuigi automaatsed postitused ja vastused võivad säästa aega, võivad need tunduda ebaisiklikud ja robotlikud. Näiteks võib automaatne “Täname tagasiside eest!” vastus igale kommentaarile tunduda pealiskaudne. Selle asemel leidke tasakaal automatiseerimise ja isikliku suhtluse vahel. Kasutage automatiseerimist rutiinsete ülesannete jaoks, nagu postituste ajastamine või põhiliste analüütiliste andmete kogumine. Kuid säilitage inimlik puudutus klienditeeninduses ja sisuloomises. Personaliseerige oma vastused ja kohandage oma sisu vastavalt oma jälgijate tagasisidele ja huvidele. Näiteks võite kasutada automatiseerimist, et tuvastada korduvad küsimused, kuid vastake neile personaalselt. Pidage meeles, et sotsiaalmeedia on eelkõige suhtlusplatvorm, ja autentne suhtlus on võtmetähtsusega usalduse ja lojaalsuse loomisel.
Ära unusta olla kohal oma veebilehel
Kuigi sotsiaalmeedia on oluline, ei tohiks see tulla teie veebilehe arvelt. Paljud väikeettevõtted teevad vea, keskendudes liigselt sotsiaalmeedia platvormidele ja jättes oma veebilehe unarusse. Teie veebileht on teie digitaalne kodu ja peaks olema teie online-kohaloleku keskpunkt. Veenduge, et teie veebileht on kaasaegne, mobiilisõbralik ja optimeeritud otsingumootoritele (SEO). Integreerige oma sotsiaalmeedia kanalid veebilehega, lisades sotsiaalmeedia nupud ja voogud. Näiteks võite lisada oma Instagrami pildivoolu oma veebilehe avalehele. Looge veebilehel kvaliteetset sisu, nagu blogi või ressursside leht, mida saate jagada oma sotsiaalmeedia kanalites. See aitab suunata liiklust teie veebilehele ja parandada SEO-d. Kasutage sotsiaalmeedia postitusi, et juhtida inimesi teie veebilehele, kus nad saavad teha oste, registreeruda uudiskirjale või saada põhjalikumat teavet teie toodete/teenuste kohta. Pidage meeles, et erinevalt sotsiaalmeedia platvormidest, on veebileht täielikult teie kontrolli all.
Ärge ignoreerige oma jälgijate tagasisidet ja kommentaare
Üks suurimaid vigu, mida väikeettevõtted sotsiaalmeedias teevad, on oma jälgijate tagasiside ja kommentaaride ignoreerimine. Aktiivne suhtlus jälgijatega on sotsiaalmeedia turunduse südameks. Vastake kommentaaridele ja sõnumitele võimalikult kiiresti, ideaalis 24 tunni jooksul. See näitab, et väärtustate oma kliente ja olete valmis neid kuulama. Käsitlege nii positiivset kui ka negatiivset tagasisidet professionaalselt. Negatiivse tagasiside puhul püüdke probleemi lahendada avalikult, näidates sellega oma pühendumust klienditeenindusele. Kasutage jälgijate tagasisidet oma toodete või teenuste parandamiseks. Näiteks, kui mitmed kliendid mainivad sama probleemi, kaaluge selle lahendamist ja teavitage jälgijaid muudatustest. Korraldage regulaarselt küsitlusi või küsige otse oma jälgijatelt, mida nad tahaksid näha või kuidas saaksite oma teenust parandada. See mitte ainult ei anna teile väärtuslikku sisendit, vaid paneb ka teie jälgijad tundma, et nende arvamus loeb.
Vältige liiga sagedast müügisõnumite postitamist
Üks levinumaid vigu sotsiaalmeedia turunduses on liigne müügisõnumite postitamine. Kuigi on loomulik, et soovite oma tooteid või teenuseid reklaamida, võib pidev müügile keskendumine teie jälgijaid eemale peletada. Selle asemel järgige 80/20 reeglit: 80% teie sisust peaks olema informatiivne, hariduslik või meelelahutuslik ning ainult 20% otseselt müügile suunatud. Näiteks, kui olete tervislike toitude pood, võiksite jagada toitumisalaseid nõuandeid, retsepte või tervisliku eluviisi nippe, mitte ainult oma toodete reklaame. Keskenduge väärtuse loomisele oma jälgijatele. Kui jagate kasulikku ja huvitavat sisu, loote usaldust ja suurendate tõenäosust, et inimesed on huvitatud teie toodetest, kui neid tutvustate. Kui postitategi müügisõnumeid, tehke seda loominguliselt. Näiteks võite kasutada storytelling’ut, et näidata, kuidas teie toode või teenus lahendab reaalse elu probleeme. Pidage meeles, et sotsiaalmeedia on eelkõige suhtlusplatvorm, mitte reklaamtahvel.
Ärge unustage mõõta oma sotsiaalmeedia turunduse tulemusi
Paljud väikeettevõtted teevad vea, jättes oma sotsiaalmeedia turunduse tulemuste mõõtmise tähelepanuta. Ilma mõõtmiseta on raske teada, kas teie pingutused toovad soovitud tulemusi. Alustage selgete, mõõdetavate eesmärkide seadmisest. Need võivad olla näiteks jälgijate arvu suurendamine, veebilehe külastuste arvu tõstmine või müügi suurendamine. Kasutage platvormide sisseehitatud analüütikavahendeid nagu Facebook Insights või Instagram Insights, et jälgida oma postituste jõudlust. Jälgige selliseid näitajaid nagu kaasatus (meeldimised, kommentaarid, jagamised), jõudlus (kui paljude inimesteni teie sisu jõudis) ja klikimäär (kui paljud inimesed klõpsasid teie lingile). Kasutage Google Analyticsit, et jälgida, kui palju liiklust sotsiaalmeedia teie veebilehele toob. Analüüsige oma tulemusi regulaarselt, näiteks kord kuus, ja kohandage oma strateegiat vastavalt. Näiteks, kui märkate, et videosisu toob rohkem kaasatust, võite otsustada sellele rohkem keskenduda. Pidage meeles, et numbrid on olulised, kuid need pole ainus asi – kvalitatiivne tagasiside teie jälgijatelt on samuti väärtuslik.
Sotsiaalmeedia turundus pakub väikeettevõtetele tohutuid võimalusi, kuid sellega kaasnevad ka omad väljakutsed. Vältides neid kümmet levinud viga, saate oluliselt parandada oma sotsiaalmeedia turunduse efektiivsust. Pidage meeles, et sotsiaalmeedia turundus on maraton, mitte sprint – see nõuab järjepidevust, kannatlikkust ja pidevat õppimist.
Peamised punktid, mida meeles pidada:
- Valige hoolikalt oma sotsiaalmeedia platvormid vastavalt oma sihtrühmale ja ressurssidele.
- Looge kvaliteetset ja väärtuslikku sisu, mis resoneerub teie publikuga.
- Ärge alahinnake videoturunduse tähtsust, kuid tehke seda kvaliteetselt.
- Olge ettevaatlik kolmandate osapoolte hinnangute ja kommentaaridega.
- Kasutage automatiseerimist targalt, säilitades samas isikliku puudutuse.
- Ärge unustage oma veebilehte – see on teie digitaalne kodu.
- Suhelge aktiivselt oma jälgijatega ja võtke nende tagasisidet tõsiselt.
- Vältige liigset müügisõnumite postitamist, keskenduge väärtuse loomisele.
- Mõõtke regulaarselt oma tulemusi ja kohandage strateegiat vastavalt.
- Olge järjepidev ja kannatlik – edu sotsiaalmeedias võtab aega.
Lõpetuseks, pidage meeles, et sotsiaalmeedia on võimas tööriist, kuid see on vaid üks osa teie üldisest turundusstrateegiast. Integreerige see teiste turunduskanalitega ja veenduge, et see toetab teie üldiseid ärilisi eesmärke. Olge valmis kohanema, sest sotsiaalmeedia maastik muutub pidevalt. Jäädes autentseks, pakkudes väärtust ja hoides sidet oma publikuga, saate luua tugeva ja eduka sotsiaalmeedia kohaloleku oma väikeettevõtte jaoks.
AI loodud sisu 2021
Sotsiaalmeedia võib olla väikeettevõtete jaoks võimas vahend, kuid alustamine ei ole alati lihtne. Kui soovite oma ettevõttele sotsiaalset kohalolekut luua, võite olla segaduses, kust alustada. Kuidas te teate, millised saidid on teie jaoks sobivad? Millised aitavad teil jõuda oma sihtrühmani? Vaadake seda artiklit kui spikkerit, mis hõlmab kõiki olulisi asju, mida peate teadma, enne kui sukeldute peaga sotsiaalsesse maailma. Oleme teinud kõik uuringud ja testid, et saaksite kohe alustada ja vältida tavalisi lõkse, kui kasutate neid platvorme oma ettevõtte turustamiseks. Läheme asja juurde…
Miks sotsiaalmeedia turundus on väikeettevõtete jaoks oluline
Veidi üle kümne aasta tagasi ei olnud sotsiaalmeediat veel olemas. Tänapäeval kasutab sotsiaalvõrgustikke aktiivselt üle 2,5 miljardi inimese. See on peaaegu 40% maailma elanikkonnast! Need võrgustikud on saanud meie igapäevaelu oluliseks osaks ja neist on saanud oluline vahend igas suuruses ettevõtete jaoks. Eriti olulised on need väikeettevõtete jaoks, sest need võimaldavad laiendada oma kliendibaasi ja ehitada oma brändi suhteliselt väikese turunduseelarvega. Oluline on leida oma ettevõtte jaoks õiged sotsiaalmeediakanalid. Siin on kiire ülevaade kõige populaarsematest sotsiaalmeediakanalitest ja sellest, miks need on väikeettevõtete jaoks olulised.
- Facebook – Maailma suurim sotsiaalvõrgustik on ühtlasi üks parimaid kohti, kus oma väikeettevõtet suure publiku ette tuua. Facebooki kasutajad on väga pühendunud ja platvorm pakub ettevõtetele mitmeid võimalusi sihtrühmaga suhtlemiseks.
- Instagram – Instagram on üks kõige visuaalsemaid sotsiaalvõrgustikke. Tegelikult koosneb keskmine postitus 93% ulatuses visuaalsetest elementidest! Selle tõttu on Instagram üks parimaid kohti oma toodete või teenuste reklaamimiseks.
- Twitter – Twitter on suurepärane koht, et suhelda oma publikuga ja luua oma brändi, luues väärtuslikku sisu. Väikeettevõtted saavad Twitterit kasutada, et luua suhteid oma jälgijatega ja juhtida uut liiklust oma veebisaitidele.
- Pinterest – Pinterest on üks parimaid kohti oma toodete või teenuste reklaamimiseks. Samuti sobib see eriti hästi B2B-ettevõtetele. Platvormi aluseks on visuaalid, seega on see suurepärane koht oma toodete tutvustamiseks.
- LinkedIn – LinkedIn on üks olulisemaid sotsiaalseid võrgustikke B2B-turunduse jaoks, kuid see on ka hea koht teie kaubamärgi reklaamimiseks laiemale publikule. Parim viis LinkedIn’i kasutamiseks oma ettevõtte reklaamimiseks on luua kvaliteetset sisu, mis suunab liiklust tagasi teie veebisaidile.
Milliseid sotsiaalseid platvorme peaksite kasutama?
Lihtne vastus on, et peaksite kasutama nii palju sotsiaalseid platvorme, kui teil on aega, kui need sobivad teie ettevõttele. Trikk on valida oma sihtrühmale sobivad platvormid. Parim viis selle välja selgitamiseks on vaadata oma praeguseid kliente ja selgitada välja, kus nad veedavad oma aega internetis. Kas nad kasutavad Facebooki? Aga LinkedIn ja Instagram? Kui olete suunatud konkreetsele niššile, saate oma sihtrühma leidmiseks kasutada ka nišši sotsiaalvõrgustikke. Siin on mõned nõuanded, kuidas valida oma väikeettevõtte jaoks parimad sotsiaalmeediaplatvormid:
- Leidke oma ettevõttele sobiv platvorm – kõigepealt peate välja selgitama, millised platvormid teie ettevõttele sobivad. Ärge hajutage end liiga laiali, püüdes kasutada kõiki sotsiaalmeediakanaleid. Selle asemel keskenduge mõnele platvormile, mis teie ettevõttele hästi sobivad.
- Kasutage oma tööstusharule sobivaid sotsiaalseid kanaleid – Järgmisena peate leidma oma tööstusharule sobiva sotsiaalse kanali. Näiteks kui teil on B2B-ettevõte, leiate tõenäoliselt rohkem edu LinkedInis kui Pinterestis.
Kuidas olla edukas sotsiaalmeedia turunduses
- Looge tapva sisu – sotsiaalmeedias on sisu kuningas, seega peate regulaarselt looma tapva sisu. See võib olla fotod või videod, postitused või artiklid, kuid see peab olema huvitav ja väärtuslik. Teie sotsiaalpostitused peaksid suunama liiklust tagasi teie veebisaidile.
- Ehitage oma jälgijatega suhteid – sotsiaalmeedia on suhete loomine. Te ei saa lihtsalt paar korda nädalas postitada ja oodata, et see muutub viiruslikuks. Peate looma oma jälgijatega suhte. Võta aega, et vastata nende kommentaaridele ja sõnumitele. Uuri välja, mis neile meeldib ja mis ei meeldi.
- Postitage parimatel aegadel – eri suhtlusvõrgustikel on erinevad postitusajad, seega veenduge, et teate, mis on iga võrgustiku puhul parim. Näiteks Facebookis võiksite postitada siis, kui teie sihtrühm on kõige aktiivsem (mis võib riigiti erineda).
Ärge lõigake videoturunduse puhul nurkadest.
Nagu eespool mainitud, on Instagram üks parimaid kohti oma toodete või teenuste reklaamimiseks. Saate seda teha, luues nn “videoloo”. Videolood on kombinatsioon fotodest ja lühikestest videoklippidest, mida te üksteise külge seote. Videosisu loomine sotsiaalmeedia jaoks võib olla hirmutav ülesanne, kuid see ei pea seda olema. Heade videote loomiseks ei ole vaja palgata professionaalsete videograafide meeskonda. Tegelikult ei ole teil üldse vaja mingeid uhkeid seadmeid. Paljud nutitelefonid on varustatud lihtsate videotöötlusrakendustega, nii et saate lihtsaid videoid luua otse oma telefonis. Lühivideote kiireks ja lihtsaks loomiseks saate kasutada ka veebipõhiseid videote loomise vahendeid. Saate neid redigeerida, lisada tiitreid ja pealkirju ning isegi valida oma videole sobivaima pisipildi. Online-videote loomise tööriistad muudavad videote loomise lihtsamaks kui kunagi varem.
Ärge usaldage pimesi kolmandate osapoolte hinnanguid ja kommentaare.
Paljud ettevõtted tuginevad klientide usalduse loomisel suuresti kolmandate osapoolte hinnangutele ja arvustustele. Kahjuks on neid platvorme lihtne manipuleerida. Mõned suhtlusvõrgustikud, nagu Amazon, võimaldavad müüjatel ise tootearvustusi jätta. Selleks on vaja vaid müüja nime ja e-posti aadressi. Võite kindel olla, et petturid kasutavad seda enda kasuks. Te saate vähendada kolmandate isikute arvustuste mõju, jälgides tooteid ja müüjaid, kes teie toodete kohta arvustusi jätavad. Võite kasutada ka selliseid vahendeid nagu Review Network, mis võimaldab teil näha kõiki teie brändi kohta avaldatud kolmandate isikute arvustusi ja vastata neile otse oma sotsiaalkontodelt.
Ärge toetuge liialt automatiseerimisele
Mõned sotsiaalmeedia tööriistad ja automatiseerimine võivad olla teie sotsiaalmeediakontode haldamiseks suurepärased. Need võivad aidata teil aega säästa, oma postitustega kursis olla ja jõuda laiema publikuni. Kuid te ei tohiks siiski liiga palju automatiseerimisele toetuda. Mõned sotsiaalmeediavahendid on täielikult automatiseeritud, teised aga võimaldavad teil postitusi ette planeerida. Kuigi see võib olla kasulik, peaksite olema kursis sellega, mis teie sotsiaalkontodel toimub. Samuti peate oma jälgijatega regulaarselt suhtlema, et nad teaksid, et neid kuulatakse. Kui te ei vasta nende kommentaaridele ja sõnumitele, võivad nad tunda, et nad on unustatud.
Ära unusta olla kohal oma veebilehel.
Paljud ettevõtted keskenduvad kogu oma tähelepanu sotsiaalmeediale, kuid unustavad liiga sageli oma veebilehe. Teie veebisaidil ja sellel oleval sisul on kaks peamist eesmärki: järjestada otsingusõnade järgi ja suunata liiklust tagasi teie veebisaidile. Kui soovite neid eesmärke saavutada, peate järjepidevalt oma veebisaidil sisu avaldama. Sotsiaalmeedia on suurepärane võimalus oma brändi ülesehitamiseks ja veebisaidile liikluse suunamiseks. Siiski on sotsiaalmeedias võimalik saavutada vaid teatud määral. Selleks, et oma veebisaidi külastatavus tõesti kasvaks, peate säilitama regulaarse postitamisgraafiku. Seda saate teha blogipostituste ajastamise abil sisuhaldussüsteemis nagu WordPress. Paljudel CMS-idel on sisseehitatud ajakava funktsioonid, mis võimaldavad teil hõlpsasti luua sisu regulaarselt.
Kokkuvõte
Sotsiaalmeedia on väikeettevõtete jaoks võimas vahend, kuid alustamine võib olla raske. Kui soovite oma ettevõttele sotsiaalset kohalolekut luua, peate valima õiged platvormid, looma suurepärast sisu ja suhtlema oma jälgijatega. Vastasel juhul võivad teie sotsiaalmeedia pingutused luhta jääda. Seepärast on oluline luua hea sisu, luua oma jälgijatega suhteid ja valida igale platvormile postitamiseks parimad ajad. Samuti tuleb vältida videoturunduse puhul kokkuhoidu, kolmandate osapoolte arvustuste pimedat usaldamist, liigset tuginemist automatiseerimisele ja oma veebisaidil kohaloleku unustamist.