Kodulehti saab valmistada kahte moodi: kas loota oma kõhutunde ja arvamuse peale või tugineda testidele ning kontrollitavatele faktidele. Kõhutunne on ekslikult kallis lõbu, mida ettevõtja omale lubada ei saa. Kodulehe audit ning kodulehe analüüs on vajalikud selleks, et teada oma kodulehe tugevusi ja nõrkusi.
Kui soovid luua või uuendada kodulehte või teha internetireklaami, siis edu tagab läbimõeldud koduleht. Kui tahad vältida mõttetut raha kulutamist, siis tutvu meie teenustega tõhusaks kodulehe analüüsiks.
Meie veebilehe analüüs annab põhjaliku ülevaate veebilehe seisukorrast ning sisaldab ülevaadet ka konkurentsist ning turupotentsiaalist. Analüüsi tulemusel valmib ühtne statistiline dokument kogu info analüüsimiseks. Sealhulgas lisame omapoolsed järeldused koos soovitustega kodulehe arendamiseks. Nii saad hea ülevaate, kuidas sinu ootused ja eesmärgid kodulehe osas täituvad.